اخبار ویژهاقتصاد

ارزیابی سطح آمادگی امدادگران و گازبانان شرکت گاز زنجان با استفاده از تست ایفرد

سطح آمادگی امدادگران و گازبانان شرکت گاز زنجان با استفاده از تست ایفرد ارزیابی شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان گفت: به منظور ارزیابی سطح آمادگی جسمانی و ورزیدگی امدادگران و گازبانان تست ایفرد در شرکت گاز زنجان، انجام شد.
محمد رضا باژرنگ با تاکید بر حفظ و ارتقاء سلامت و آمادگی جسمانی پرسنل، پست امداد و گازبان شرکت گاز استان زنجان، در راستای اجرای موفق طرح‌های عملیاتی، اظهار داشت: تست ایفرد با هدف ارزیابی آمادگی جسمانی، امدادگران و گازبانان، برای انجام واکنش و اقدام به موقع و مناسب در محیط کار و انجام عملیاتهای بحرانی، مطابق دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، از طریق برگزاری آزمون آمادگی جسمانی انجام شد.
وی تصریح کرد: حصول اطمینان از سلامت همه کارکنان به ویژه امدادگران و گازبانان برای واکنش سریع در شرایط اضطراری و مواجهه با بحران، یکی از مهمترین اقدامات پیشگیرانه در مدیریت بحران است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان از شرکت ۲۶۴ نفر از پرسنل شرکت در این طرح خبر داد و افزود: این آزمون در ۷ گروه شامل، گروه‌های امدادگر و گازبان شهرستان‌های ایجرود، ماهنشان و دندی، خدابنده، نواحی ابهر، نواحی طارم، سلطانیه و شهر زنجان در دو مرحله انجام شد و تمامی پرسنل پست امداد و گازبان شرکت گاز استان زنجان مورد آزمون قرار گرفتند.
وی موارد آزمون تست ایفرد را شامل بارفیکس، پرش جفت پا، دراز نشست، دو ۴۵ متر سرعت ، دو ۵۴۰ متر استقامت و دو ۴ در ۹ متر رفت و برگشت اعلام کرد و اذعان داشت: در این آزمون میزان سرعت و قدرت انفجاری ماهیچه ها، استقامت و چابکی نیروهای شرکت کننده مورد ارزیابی قرار گرفت.
باژرنگ با بیان اینکه نتایج برگزاری تست ایفرد بر اساس جدول و دستورالعمل مذکور مشخص می‌شود، یاد آور شد: شرکت گاز استان زنجان می‌تواند بر اساس نتایج کسب شده در این آزمون، ضمن شناخت وضعیت جسمانی نیروها، از اطلاعات کسب شده در برنامه‌ریزی های آتی جهت حفظ و بهبود شرایط استفاده نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا