اخبار ویژهاقتصاد

بهره‌برداری از ۳۵۰ واحد مسکونی تا پایان هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول ۳ سال گذشته، ۲۱۸۷ واحد مسکونی در قالب پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و احداث شده است که تا پایان هفته دولت سال جاری ۳۵۰ واحد مسکونی به بهره برداری می رسد.
رضا خواجه ای به تکمیل و واگذاری ۱۳۴ واحد مسکونی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ تا کنون اشاره کرد و گفت: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.
وی ادامه داد: طراحی و احداث ۲۷۸ واحد مسکونی در قالب پروژه های مسکن محرومین و تکمیل و واگذاری ۵۷ واحد مسکونی به متقاضیان پروژه های محرومین از برخی اقدامات این نهاد در حوزه مسکن شهری می باشد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نقش مهم مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و افزود : برای تسریع در اجرای پروژه و کاهش هزینه های نهضت ملی مسکن ، مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش یابد .
خواجه ای تاکید کرد: با افزایش و مشارکت مردم در اجرای پروژه های مسکن ، علاوه بر تسریع در اجرای پروژه‌ها شاهد رشد سرمایه گذاری هم خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا