اقتصاد

تعامل سازنده شرکت‌های خدمات رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با مجموعه راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، با بیان اینکه تأمین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است،گفت: باید شرکت‌های خدمات رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه راه و شهرسازی داشته‌ باشند.
نبی الله محمدی نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به همراه محسن محرمی یگانه معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، روز یکشنبه در بازدید از آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان،گفت: طرح نهضت ملی مسکن از پروژه های مهم و با اهمیت دولت سیزدهم است.
وی با بیان اینکه باید موانع و مشکلات سر راه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان به خوبی بررسی و احصاء شود،ابراز کرد: باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان در استان تسریع شود،گفت: در تحقق این مهم تنها راه و شهرسازی دخیل نیست.
محمدی اظهار کرد: با تأمین زیر ساخت‌های لازم در پروژه‌های نهضت ملی مسکن متقاضیان بعد از سکونت مشکلی نخواهند داشت و باید شرکت‌های خدمات رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه راه و شهرسازی داشته‌باشند.
وی تصریح کرد: تأمین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است و باید این مهم مورد توجه شرکت‌های خدمات رسان قرار گیرد.
گفتنی است در این بازدید چند ساعته از پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان ،نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن هم حضور داشتند و مشکلات خود را در خصوص عدم تامین به موقع زیرساختها توسط شرکتهای خدمات رسان،بحث بیمه و مالیات را مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا