اخبار ویژهاقتصاد

توافقات گسترده «ایران ترانسفو» با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برای ارایه محصولات

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی، شاهد توافقات گسترده گروه صنعتی ایران ترانسفو با شرکت‌های این حوزه‌، در زمینه ارایه خدمات و تأمین ترانسفورماتورهای مورد نیاز آن‌ها بود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، گروه صنعتی ایران ترانسفو حضوری گسترده در این رویداد داشت. بر همین اساس و در راستای بهره‌مندی شرکت‌های فعال در حوزه‌ی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از توانمند‌های گروه دانش‌بنیان ایران ترانسفو در زمینه ساخت انواع ترانسفورماتور و به منظور توسعه همه‌جانبه بومی‌سازی اقلام مورد نیاز این صنایع، تفاهم‌نامه‌های متعددی با حضور دکتر صادقی مدیرعامل این گروه و مدیران عامل شرکت‌های طرف همکاری منعقد شد که از جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد:
در ادامه همکاری‌های قبلی گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت فجر انرژی خلیج فارس و آخرین قرارداد فی‌مابین به ارزش حدود ۴.۵ میلیون یورو، تفاهم‌نامه‌ جدیدی بین مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو و دکتر زال‌خانی، مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس برای توسعه همکاری‌ها امضا و مبادله شد.
تفاهم‌نامه‌ بعدی بین گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت دماوند انرژی عسلویه و در ادامه قراردادهای قبلی که ارزشی بیش از ۱۸ میلیون یورو داشت، منعقد شد. با امضای این تفاهم‌نامه بین دکتر صادقی و دکتر مهرافشان، همکاری‌های گسترده آتی در زمینه ساخت انواع ترانسفورماتور مورد توافق قرار گرفت‌.
تفاهم‌نامه سوم، در راستای همکاری‌های آینده گروه صنعتی ایران ترانسفو با شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس منعقد شد. این تفاهم‌نامه با تجربه قراردادهای سال‌های اخیر به ارزش بیش از هزار میلیارد ریال و ۷.۵ میلیون یورو، بین مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو و مهندس امین‌نژاد به امضا رسید.
توافق‌نامه چهارم، به منظور همکاری بین گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت پالایش نفت آبادان در زمینه تأمین ترانسفورماتورهای مورد نیاز این شرکت، از سوی دکتر صادقی و دکتر قیم امضا و مبادله شد.
لازم به توضیح است، براساس توافقات انجام شده بین این گروه با مجموعه شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، پیش‌‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از ۲۰ میلیون یورو قرارداد جدید در این حوزه منعقد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا