اخبار ویژهپزشکی و سلامت

دریافت مجوز جذب ۳ متخصص ارتز و پروتز در استان زنجان

پیگیری امور توانبخشی بعنوان پشتیبان دانشگاه عوم پزشکی، از دیگر برنامه های ماست؛ مجوز جذب 3 متخصص ارتز و پروتز دریافت شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اعضای مصنوعی هوشمند بدن انسان، بصورت متمرکز در تهران تولید و ارائه می شود و پیش بینی می شود، تا ۶ ماه آینده، همکاران زنجان بصورت بومی و پس از آموزش های لازم، برای معلولان و جانبازان عزیز ارائه خواهد شد.
هاشمی افزود: هم اکنون انگشت، بصورت اندام هوشمند تولید شده و به مرور به تکنولوژی سایر اندام های دست و پا خواهیم رسید.
حکمت اله هاشمی در ادامه گفت: ۸۰ درصد برنامه های ابلاغی اجرا شده اند.
حکمت اله هاشمی افزود: هلال احمر در بخش های امداد و نجات، داوطلبان، امور جوانان و بهداشت و درمان و جوانان فعالیت می کند.
وی با اشاره به اینکه، اقدام فوری و با کیفیت در ماموریت ها مهمترین اهداف ماست، تصریح کرد: پیگیری توسعه پایگاههای امداد و نجات از مهمترین برنامه های هلال احمر است و زنجان به عنوان مرکز شمالغرب می باشد و استان زنجان معین استانهای حادثه خیز می باشد. برای حوادث استان زنجان نیاز به تجهیز ناوگان خودرویی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: ۹۰۰ دستگاه خودرو خریداری شده است و در دو ماه آینده در استان‌ها تقسیم خواهد شد. هر استانی بتواند برنامه های مدونی ارائه نمایند، سهم بیشتری خواهد گرفت.
وی گفت: با یک سوم نیروی انسانی فعالیت می کنیم و ۸۱ نفر از امدادگران داوطلب را وارد چرخه هلال احمر زنجان شدند.
هاشمی گفت: در حوزه درآمد از ۱۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است و در ۶ ماهه نخست می توانیم افزایش دهیم؛ افزایش درآمد منجر به افزایش جذب نیروی انسانی خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سازماندهی نیروهای داوطلبان هلال احمر، از مهمترین برنامه های ما می باشد و ۱۶ هزار داوطلب، نیازمند ارتباط و برنامه تدوین شده می باشد.
وی افزود: پیگیری امور توانبخشی بعنوان پشتیبان دانشگاه عوم پزشکی، از دیگر برنامه های ماست؛ مجوز جذب ۳ متخصص ارتز و پروتز دریافت شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال پیگیری اعضای بندن هوشمند هستیم و تا در درمان بیماران، از اعضای هوشمند مثل انگشت بهره مند شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا