اخبار ویژه

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار ایران می‌شود

اگر ایران قوی می خواهیم باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم که موجب شکست و ناامیدی دشمنان و اقتدار کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: اگر ایران قوی می خواهیم باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم که موجب شکست و ناامیدی دشمنان و اقتدار کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه قائم شهر زنجان و انداختن رای خود به صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دوام و قوام جمهوری اسلامی به حضور مردم است، افزود: شرکت نکردن در انتخابات میدان دادن به عناصر دشمن و بهانه جویان است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات همه مردم و مسوولان وارد میدان شده اند، اظهار داشت: انتخابات هم حق و هم تکلیف است چراکه همگان شهروند این کشور هستیم، حق انتخاب داریم و این یک وظیفه قانونی است.

حجت الاسلام خاتمی فضای تبلیغاتی کشور را آرام و مطلوب خواند و تصریح کرد:‌ با توصیه ها و تبلیغات انجام شده حجت بر همگان تمام شده است و می توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود:‌ رییس جمهور آینده ایران اسلامی باید به گفتمان امامین انقلاب پایبند باشد و در میدان عمل صداقت داشته باشد.

خاتمی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات پاسخی به دشمنان و معاندین است که ملت ایران پای انقلاب خود هستند و همانطور که رهبر انقلاب تاکید داشتند، مردم در تشییع و بدرقه شهدای خدمت حماسه آفریدند که تکمیل آن با حضور گسترده در انتخابات محقق می شود.

استاندار زنجان نیز در این مراسم، گفت: این سومین انتخابات طی چهار ماه گذشته برای استان زنجان و از افتخارات جمهوری اسلامی است که در کمتر از ۵۰ روز از شهادت رییس دولت سیزدهم، شرایط انتخابات را برای مردم فراهم کرد.

محسن افشارچی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود:‌ مردم با شرکت در این انتخابات، تدبیر امور کشور را به مدت چهار سال به دست یک نفر می سپارند بنابراین باید در انتخاب این فرد حساس باشند.

وی ابراز امیدواری کرد:‌ نتیجه این انتخابات به نفع کشور و مردم و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پربرکت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا